Thursday, December 30, 2010

:: bertemu kembali ::

Salam..rasanye dah sgt2 lme tak melekat kat dinding ni..sementelah saya pun tak berapa mahir dalam penulisan blog ni..Terlalu banyak perkara yang boleh diperkatakan untuk coretan dan contengan sama ada isu global mahupun antarabangsa hehe..Cukup rasanya jika ianya menjadi satu pedoman dan pengajaran yang amat berguna bagi diri ni..Berbalik semula Alhamdulillah sedar tak sedar dah masuk tahun akhir dalam pengajian Diploma Undang-Undang dan Syariah di KUIM..Harapnye semua berjalan dengan lancar..setakat ni takde ape yang nak dikongsi rasanye..sangat bersyukur sebab dapat ape yang dihajatkan buat sekian lamanye..mungkin ianya xbermakna bagi sebilangan manusia..Harapnya ia dapat diteruskan dengan lebih baik pada masa akan datang..


Bercerita mengenai Latihan Amali yang dah dijalani selama tak sampai 2 bulan di Mahkamah Rendah Syariah di Alor Gajah sedikit sebanyak dapat membantu saya dalam saya mempelajari erti kehidupan ini hehe..(ayat klise)

Rasanya cukup setakat ini salam pengenalan untuk dinding lumut saya ni hehe..semoga saya dapat menconteng dengan lebih kerap..

* Sekadar coretan saya dari sudut hati penulis.

0 comments: